Kiinnostaisi kuulla onko kenelläkään ollut samanlaista ongelmaa vm 2008 GETZ 1,1 moottorissa: Autolla ajettu 52000 km ja alkoi kuulumaan outo sivuääni moottorista. Nilkuttaen korjaamolle ja kas kummaa, pohjapanssarin päälle oli tippunut kampiakselin päästä pultti, siis se joka pitää kampiakselin päässä jakohihnarattaan ja apulaite hihnapyörän kiinni. Uusi pultti ja samalla jakopään hilut uusiin (vuodet täynnä niin samalla huolto). 55000 tkm kohdalla jälleen sivuääntä moottorista ja taas pultti poikki. Nyt oli sitten myös hammashihnan rattaaseen tullut välystä niin paljon että sytytyksen ennakot heitteli -15 asteesta 30 asteeseen. Uusi ratas kustansi 48 € kivijalkakaupassa ja pultti löytyi pulttiliikkeestä M12 x 1,25 nousulla ja 10,9 kovuisena. Merkkiliikkeen mukaan "eivät ole koskaan moista kuulleetkaan tapahtuneen...". NO, ainakin itänaapureiden foorumeissa on kuvia ko. pultin katkeamisesta.