Joo ja muistuipa mieleen vielä yksi juttu. Toinen ajovalojen pesusuuttimista (se mikä räiskäyttää nesteet vasten lampunlasia kovalla paineella) oli jo vuosia osoittautunut "laiskaksi", ts. ei palautunut alkuasentoonsa kunnolla, vaan jäi auki. Talvella rakoon satoi lunta ja jäätyminen teki lopulta suuttimen toimintakyvyttömäksi. Edestakaisin suuttimen vartta vetelyt ja silikonisuihkeella suhauttelut auttoivat aina jonkin aikaa, sitten ongelma uusiutui. Luulen, että syy on ruostuneessa palautinjousessa, ja tästä jousesta irtoilee hileitä suuttimen mäntämäiseen varteen, ja näin sen herkkä liike estyy. Olin jo vuosia sitten ostanut romiksesta käytetyn suuttimen saadakseni siitä ehjän ja käyttökelpoisen pintaläpän. Uutena ja erillisenä ei tätä läppää saanut, vaan olisi muistaakseni pitänyt ostaa kahden suuttimen hässäkkä letkuineen ja hinta olisi ollut kamala. 80 euroa näytti nyt tuo suutin kirjanpitoni mukaan muutama vuosi sitten maksaneen, ja siitä siis olin aluksi hyödyntänyt vain läpän. Nyt otin koko suuttimen käyttöön varastoista, kunhan olin ensin sen kuumalla vedellä huuhdellut. Vaihdoin siihen suutinpään vanhasta laitteesta, se on eräänlaisella räikällä kiinni. Suuttimen pallorunkoja ei tarvitse säätää, vaikkakin ne kai ovat kierrettävissä, jos suihku ei jostain syystä miellytä. Asennuksessa tuumasin alkuun, että osa on vääränkätinen eikä letkuja saa näin ollen kytkettyä, mutta sitten huomasin, että suuttimen pohjaosa onkin letkuliitoksineen kiertyvä, jolloin suutin mm. käy molemmin puolin ja letkut saa silti kiinni. Läpän taas puolestaan voi säätää räikän avulla riittävän tarkasti, joten välystä puskurin pintaan ei tule yhtään.